Manege

Onze prachtige accomodatie heeft de beschikking over een ruime entree, een grote kantine, een sfeervolle huiskamer, een inspirerende snoezelruimte, een practische verschoonruimte, electrische deuren en een royale lift. Het complex is geheel rolstoelvriendelijk. Dankzij deze voorzieningen kan Stichting Dupla steeds meer mensen, die ernstig meervoudig gehandicapt zijn, laten genieten van het huifbedpaardrijden.

Landelijke Rijvereniging en Pony Club Bucephalus kan nu vele disciplines van het paardrijden aan haar leden bieden. Daarnaast is zij in staat om grote evenementen te organiseren. Bucephalus en Dupla zorgen samen voor een bijzondere integratie van het valide en invalide paardrijden.

De Manege

Onze droom is werkelijkheid geworden! Ons fantastische complex is een feit!
Op zaterdag 14 juni 2008 is de manege feestelijk geopend. Het nieuwe complex omvat twee rijhallen, De Moniekhal én De Bucephalushal.

We beschikken nu over alle faciliteiten voor een gezellig dagje uit.

We zijn trots op dit fantastische complex!!