Eén kadobon geeft recht op een heerlijk ritje op het huifbed.

Een half uur puur genieten!

De cadans en de afgegeven warmte van de paarden masseren de deelnemer en leiden tot een grote mate van ontspanning.

Buiten dat de deelnemers het gewoon leuk vinden om ook eens te kunnen paardrijden, is de massage goed voor de bloedsomloop. Onvermijdelijk stijve spieren worden soepel; de spasticiteit wordt tijdelijk minder; de stoelgang - vaak een probleem bij onze deelnemers - wordt duidelijk beter en ook de longen worden in positieve zin geactiveerd. Soms vallen de deelnemers tijdens het rijden spontaan in slaap, zó ontspannen is het.
(Kosten €12,50 per rit)

* = verplicht veld