Steun Dupla!

We zijn blij met iedere bijdrage!

Al meer dan 25 jaar verzorgen onze vrijwilligers huifbedpaardrijden voor mensen met een beperking.
Dit doen we zonder subsidie en we vragen slechts een kleine bijdrage aan onze cliënten zodat deze activiteit voor hen laagdrempelig is.
Echter de verzorging én onderdak van onze pony’s en het onderhouden van onze spullen kost geld.

Voor deze kosten zijn wij als Stichting Dupla volledig afhankelijk van donaties en giften.

Huifbedpaardrijden geeft mensen een lach op hun gezicht.
Stichting Dupla biedt ontspanning voor mensen met een beperking door huifbedpaardrijden en snoezelen voor hen mogelijk te maken.

Steun ons zodat wij ons werk kunnen blijven doen en mensen met een beperking kunnen laten genieten van het huifbedpaardrijden.

dupla-genieten

Laat uw hart spreken, doneer voor een lach

Doneer

Wilt u ons steunen?

Wij zijn blij met iedere gift, groot of klein.
Met elke donatie geeft u een lach op het gezicht van iemand met een beperking. Klik op de QRcode en doneer!

QR_Rabobank_Donatie-ST

Bankgegevens
Wilt u liever een handmatige donatie doen, dat kan via bankrekening nummer:

Rabobank: NL13 RABO 0344958108

Wilt u uw postcode en huisnummer in de omschrijving vermelden?