Een erepenning!

Gisteren zou ik een afspraak hebben bij de notaris deze was al een tijdje terug gepland, ik moest wel in mijn knappe kleren heen zei Piet. Vond ik al wel wat verdacht want daar heeft hij het nooit over.
Werd ik toch gisteren in plaats van de notaris naar het gemeentehuis gereden, daar was het vreselijk druk, om de laatste raadsvergadering van Niedorp bij te wonen. Nou ik begon al wat meer nattigheid te voelen!
Na de raadsvergadering werd een lijst van mensen opgenoemd die na de pauze een erepenning zouden krijgen. En ik zat er ook bij!

De erepenningen werden door burgemeester mw. Anneke van Dok uitgereikt aan negentien vrijwilligers die zich afgelopen jaren op allerlei gebied hadden ingezet voor de samenleving.
Voor ieder was er een persoonlijke toespraak van de burgemeester. Naast een mooie erepenning met mijn naam erop kreeg ik ook nog een oorkonde, mooie bos bloemen en een fotoboekje over Niedorp.
Wat erg leuk was dat Nel Klein ook een erepenning kreeg voor al haar goede werk van afgelopen jaren.
Daarna moesten we natuurlijk met z’n allen op de foto, zie Schager Courant van vandaag.

Het was natuurlijk een hartverwarmde ervaring om dit mee te mogen maken maar, ik vind wel dat ik deze penning niet alleen heb verdient, maar dat de eer ook aan jullie allemaal toekomt en zonder jullie zou ik Dupla echt niet lang volhouden, dus….. MIJN DANK AAN JULLIE ALLEMAAL!!!!!!
groetjes van Carolien Bregman.