Vrijwilligersdag

Op zaterdag 26 september 2015 hebben we onze jaarlijkse vrijwilligersmiddag weer gehouden. Dit keer hadden Riet Groen en Alda van Dijk de organisatie op zich genomen. We werden om 3 uur onthaald met koffie/thee met een overheerlijke Dupla Cupcake (gemaakt door Brenda). Daarna kwam het Toneelvereniging Ozos uit Schagen het stuk ’t Anzoek voor ons spelen. Het was in het Westfries, wat al onze vrijwilligers heel goed konden verstaan. Het leuke was dat de man van Rita (Klaas-Jan Bak) één van de hoofdrollen speelde. Daarna gingen we nog wat hoofdbrekers oplossen. Riet en Alda hadden allerlei puzzels voor ons opgezocht. Tijdens de puzzels kregen we heerlijke zelfgemaakte hapjes die Riet en Alda zelf hadden gemaakt. Om 5 uur gingen de 2 koks aan de slag met de BBQ.

Binnen liepen Pascale en Amber die ons de hele middag van drinken en eten hebben voorzien. Na afsluiting nog een kop koffie of thee voor degene die dat wilde. Om 20.00 uur was het weer tijd op richting huis te gaan. Al met al weer een zeer geslaagde middag.

vrijwilligersdag-2015-2