Manege herrijst...

Wie nu een bezoekje brengt aan het bouwterrein van Manege Dupla aan de Heerenweg in Barsingerhorn, kan zijn ogen bijna niet geloven. Waar een jaar geleden nog de trieste, rokende puinhopen van de verbrande nieuwe manege waren te zien, daar is nu een compleet nieuwe manege uit de as herrezen. Met nóg meer voorzieningen, zoals een volwassen lift voor rolstoelers, een grote snoezelruimte en grotere toiletgroepen. Het dak zit er inmiddels op, de verlichting hangt en dus is het wachten op de laatste werkzaamheden in de hallen. Omdat het altijd moeilijk is voor dat soort laatste klusjes een juiste datum te prikken, vindt de officiële opening van de nieuwe manege Dupla/Bucephalus naar verwachting in april/mei 2008 plaats.

bouw-manege