Sponsortocht

De foto bij de start van onze 4 menners in Dupla jas en met de Dupla vlag gemaakt door Piet Bregman was niet voldoende voor verdubbeling van het sponsorbedrag, maar er is inmiddels wel 200 euro gestort op de rekeningen van Stichting Dupla en Stichting Moniek. Maar weer mooi bij elkaar gefietst, toch? Het was een druilerige dag, maar het plezier leed daar niet onder. Van ’t Veld werd gereden naar Kolhorn en vandaar ging het naar Schagen, waar bij Magnushof moest worden gestempeld. De koffie – iedereen betaalt dat uit eigen zak! – met appelgebak smaakte er prima. Terug naar ’t Veld en toen stond er weer ongeveer 30 km op de teller. Goed gedaan, hoor! Door 4 echtparen: Joop en Annie Groen, de leiders, Arie en Alda van Dijk, Piet en Joep Dekker uit ’t Veld , Frans en Gerie Hoogendijk uit Medemblik. Allemaal reuze bedankt! Er zijn al weer toezeggingen voor volgend jaar! Extra vermelding: Toen Frans en Gerie in ’t Veld aankwamen ontdekten ze dat de accu’s van hun E-bikes nog thuis in Medemblik waren. Dat werd een zware rit, maar ze hebben het dapper volbracht, petje af!