Boulen

Vrijdag 5 augustus waren wij uitgenodigd bij de Jeu de Boules vereniging Celeritas in Alkmaar. Elke eerste vrijdagavond van de maand wordt er gebould voor een goed doel. Hun doen dit nu al een aantal jaren voor Stichting Dupla. Dit Zij spelen vanaf 19.30 uur 2 partijen met een vaste partner. Tijdens een kop koffie kregen wij een bedrag van € 272,-. Wij hebben een roze spaarvarkentje daar weer achter gelaten, waar ze hun donaties weer in kunnen doen. Na nog een rondje langs de deelnemers te hebben gelopen gingen we voldaan naar huis.

boulen