Cathrien en Mieke

Cathrien en Mieke naar Alkmaar

Op donderdagavond 4 november 2010 waren Cathrien en Mieke uitgenodigd door de Lions Victoria Alkmaar om in Café Restaurant de Vestibule de cheque in ontvangst te nemen voor DUPLA. Dit was nog van Kaeskoppenstad.
Na een warm welkom met koffie en wat lekkers, het officiële welkom van de voorzitter mochten wij naar voren komen. Een cheque van € 2.500,- in ontvangst nemen. Pfff, wat een groot bedrag zeg! En dan nog even in een paar minuten over Dupla vertellen en waar we het geld aan willen besteden. We gaan nog steeds voor een nieuw locatiehuifbed. Daarna een wijntje met wat lekkers erbij. En dan begint het netwerken, mensen komen spontaan op je af, willen veel weten over onze stichting. Algemeen genomen. WAT DOEN JULLIE PRACHTIG WERK.
Ja dat vinden wij ook allemaal, en daar doe je het voor.

Groetjes van Cathrien en Mieke

cathrien-en-mieke-naar-alkmaar