Duivenvereniging NH

Mieke van Duijn en Anneke Fenijn , vrijwilligsters van Dupla, waren op zondag 8 november 2009 uitgenodigd door de Noord- Hollandsekampioenendag commisie van de Duivenvereniging Noord-Holland om een mooie cheque in ontvangst te komen nemen. In ‘Kwartje Koffie’ in Heiloo kregen zij ook nog een geweldige lunch aangeboden. Dupla was samen met nog 2 andere goede doelen uitgekozen door de leden van de vereniging. Na de lunch werd de cheque aangeboden en heeft Mieke aan de zaal met genodigden verteld waar Dupla zich mee bezig houdt en waar het geld voor gebruikt gaat worden!

Namens Dupla ontzettend bedankt voor deze prachtige gift!

duivenvereniging