Rommelmarkt

Op 22 augustus was het Rommelmarkt in Barsingerhorn. Ik vertelde aan mijn vriendin dat het enorm jammer was, dat Dupla er niet kon staan in verband met een feest op die zelfde middag en avond. Daar waren veel Dupla mensen aanwezig, die anders achter de markt kraam stonden. Andere vrijwilligers stonden zelf met een kraam op de markt. Dus jammer. Mijn vriendin belde mij op en zei; Hetty kom vanmiddag met al je tassen en kussenslopen ik maak voor Dupla een gedeelte van mijn kraam vrij, dan kunnen daar de Dupla spullen op. En zo waren wij van Dupla toch nog op de markt aanwezig. Die dag is er aan giften 160,- euro binnen gekomen. Door 20,- euro te geven kon men een tas uitzoeken/ of een prachtige schort. Was de gift 15,- euro dan kon men een kussensloop van spijker stof uitzoeken. Voor een kleiner bedrag gingen de gebreide sloffen weg. Het was een super geslaagde markt , daarvoor enorme dank aan Mariette Visser. Volgend jaar staan we er weer.