Onze nieuwe

Vrijdag 2 december j.l. was het dan zover, een mooie droom van Dupla kwam uit! Dupla heeft haar nieuwe veewagen kunnen aanschaffen!

De vele acties die voor onze nieuwe veewagen zijn gehouden, zoals de spaarvarken actie, die het jaar daarvoor door Sint en zijn Pieten werd gestart, de grote steun van de NSGK en de support van de vele bedrijven en vrijwilligers die Dupla een warm hart toe dragen hebben deze aanschaf mogelijk gemaakt!

Het werd die vrijdag een mooi feestje, Sinterklaas en zwarte Piet reden de veewagen de manege binnen. Er waren veel gasten en vrijwilligers gekomen om de nieuwe wagen te bewonderen.
De sleutels werden symbolische aan Dupla overhandigd door de Sint die daarbij de wagen ook nog zijn zegen gaf.

Vanaf dat moment reizen de pony’s van Dupla veilig en comfortabel in hun nieuwe auto die ook veel gebruiksvriendelijker is voor de vrijwilligers.
Veel kinderen zullen in de toekomst weer gaan genieten van het huifbedpaardrijden mede door alle steun die Stichting Dupla mocht ontvangen!

Namens alle vrijwilligers én huifbedpaardrijders heel erg bedankt!!!

collage-buifbedwagen