Hollands Kroon

In het kader van HK Doet kwam er op donderdagmiddag 3 september kwam een delegatie van 6 dames, werkzaam bij Hollands Kroon, voor Stichting Dupla klussen doen. Oei dacht ik dat zijn er ietwat meer als ik had gedacht, maar genoeg te doen. Eerst maar een kopje thee en uitleg van Piet, wat onze stichting zoal doet en een stukje geschiedenis, na een korte rondleiding door de manege, gingen de handen uit de mouwen.

2 dames gingen met Piet mee voor een verf klus aan het huifbed, deze werd weer voorzien van een geel boven stel. Met vier dames de snoezelkamer en het balkon aangepakt, iedereen was druk in de weer met stofzuiger, sopjes, dweiltjes en schuursponzen. En het resultaat was zichtbaar, het terras is weer wit en de snoezel weer fris en schoon, harde werkers die van Holland Kroon!! GEWELDIG!!