Prachtige Gift

Op de zeer barre winterse avond van 6 januari j.l. trotseerden Mieke van Duijn en Piet Bregman het koude weer om in het Odd Fellowhuis aan de Kanaalweg in Den Helder een cheque voor Stichting Dupla in ontvangst te nemen.

Mieke en Piet werden zeer gastvrij ontvangen. De gezellige avond werd mooi bekroond met de ontvangst van een prachtige cheque!!!

De terugreis verliep bijzonder. Het parkeerterrein was zo glad dat de auto bijna niet gekeerd kon worden! Na veel slip- en glijparijen konden ze de openbare weg bereiken en zo héééél rustig naar huis rijden. Ondanks alle ongemak en gladheid was de reis zeer de moeite waard geweest!

prachtige-gift-odd-fellows-loges