Sponsortocht

Zaterdag 6 juni 2015 werd de Rabo sponsortocht gefietst onder leiding van Piet Dekker, wat hij prima heeft gedaan, reeds zelfs van te voren de route! Doordat er jaarmarkt was in Nieuwe Niedorp werd er gestart bij de voetbalkantine in Winkel. Het was goed fietsweer en alles verliep prima. Stempelen in Schagen en koffiedrinken bij de Smidse. Terug naar Winkel om de stempelkaarten in te leveren en inmiddels is er 2 x 200 euro bijgeschreven op onze bankrekening. Onze grote dank gaat uit naar de 8 stoere fietsers: Piet en Joep Dekker, Frans en Gerie Hoogendijk, Joop en Annie Groen, Bob Smit en Piet Poland. Goed gedaan hoor!