Spijkertassen en kussenslopen

Hetty Höfte maakt voor onze stichting tassen en kussenslopen van oude spijkerbroeken. Het is een mooie manier om wat extra geld voor Dupla binnen te krijgen. We staan ermee op markten of we nemen ze mee naar bedrijven waar we worden uitgenodigd om ons verhaal te doen. De verkoop gaat super goed. Dit heeft zo’n flow genomen dat Hetty het niet meer in haar eentje kan doen. Ze krijgt nu hulp van dames die de spijkerbroeken uit elkaar halen en sommige zullen helpen met het maken van de tassen/kussenslopen. En met deze hulp zullen we ervoor zorgen dat er een voorraad komt. Hetty gaat dus ook rustig door met het maken van deze mooie artikelen. Er komen nu al vanuit de hele kop van Noord Holland spijkerbroeken onze kant op omdat er heel veel reclame wordt gemaakt door een enthousiaste moeder van één van onze cliënten.

Voorbeelden van wat Hetty al heeft gemaakt;

spijkertassen-en-kussenslopen