Spreekbeurt over

Ik heb mijn spreekbeurt over Dupla gehouden, omdat mijn opa er werkt. Ik vind het een interessant onderwerp. Daarom zijn we er met de klas geweest. Ik had heel veel spullen gezien, zoals de snoezelruimte waar de gehandicapte kindjes kunnen liggen. Wij mochten ook allemaal op een rij op het muziekwaterbed liggen. Maar we hebben ook gekeken naar de bak waar de huifbed karren rijden met de gehandicapte kindjes. Wij mochten er ook allemaal op. Wij hebben heel erg genoten van het bezoek. Dank je wel voor jullie gastvrijheid. En ik heb een 8 ½ gehad voor mijn spreekbeurt.
Groetjes van Ika Keizer

Dupla nieuws 1