Tour de Soes

Toer de Soes in Warmenhuizen op 3 juli

Fiets 3 juli 2016 mee met de Toer de Soes en steun daarmee Stichting Dupla.
Kaarten voor dit leuke fietsevenement (á € 7,50) zijn verkrijgbaar bij
Anneke Fenijn - 06-54257129

tourdesoesinwarmenhuizen

Dit jaar was Stichting Dupla één van de goede doelen tijdens de Toer de Soes 2016 van Rotary Harenkarspel. De bedoeling is dat wij als stichting zoveel mogelijk fietskaarten van tevoren verkochten en dan kregen wij de helft van alle verkochte kaarten. We hebben ons best gedaan, maar het was wel een lastige klus. Op woensdag 17 augustus werden we ontvangen bij de Rotary op hun clubavond om een cheque in ontvangst te nemen. Wat werden we die middag verrast!!  We kregen een cheque ter waarde van € 2947,50 uitgereikt.
Daar zijn we enorm blij mee en zijn we weer een stap dichterbij onze nieuwe veewagen.

toerdesoeszondag