Fam. Bregman

Dank jullie wel! Het was geweldig!
Het weer was mooi, de tuin aangekleed, de drankjes waren koel, de stemming was gezellig en ongedwongen, spelletjes werden gespeeld, met fotoboeken ging men terug in de tijd, er kwam veel lekkers van de BBQ! ,en van de chocolade werd gretig gesnoept, daarna nog dansend onder de limbo door of een partijtje beachvolleybal. Wat hebben we van jullie genoten!! Veel dank voor alle felicitaties, handen, kusjes, kaarten, kadootjes, bloemen, maar vooral voor jullie bijdragen aan Stichting Dupla!

We mogen dankzij jullie een bedrag van € 1400,-  aan Stichting Dupla overmaken!
Stichting Dupla verzorgd het huifbedpaardrijden in heel Noord Holland en is afhankelijk van giften en donaties om mensen met een beperking even uit hun rolstoel te laten genieten van de sensatie van de paardenbeweging door middel van het huifbed.
Groetjes uit Lutjewinkel van de Bregmannen