Spin for Life

spin-for-life

- Grote opbrengst Spinningmarathon -
Het was keihard werken voor de deelnemers aan de ‘Spin for Life 2009’ 21 maart 2009!!!!

Aan het einde van een enerverende maar goed georganiseerde, gezellige dag heeft Ben Hoekstra namens Stichting Dupla een prachtige cheque uit handen van de heer de Geus mogen ontvangen.

Op 21 maart hield Sportschool De Geus z’n jaarlijkse spinningmarathon. Ondanks de financiële crises kochten vele bedrijven fietsen en waren er weer een hoop deelnemers. Iedereen was gespannen, maar met de warming up barstte de spanning los! Met trommelstokken werd er hard op skippyballen geslagen, wat een opening! Op het podium stonden drie fietsen. Enthousiaste instructeurs hielden de boel draaiende en pompten de mensen op om door te gaan. Elk uur wisselde de muziek waardoor iedereen constant alert bleef. Als deelnemers toch iets teveel hadden doorgetrapt stond er een masseur klaar om alle spieren weer soepel te kneden. Niet fietsers mochten daar natuurlijk ook gebruik van maken!
Ook aan de kinderen was gedacht. Terwijl mama en papa de longen uit hun lijf trapte, waren de kinderen druk bezig met klimmen, steppen en skeeleren. Uiteraard tegen een kleine vergoeding waarvan de uiteindelijke opbrengst ook weer naar het goede doel ging!

Zodra de volwassenen uitgetrapt waren en de kinderen uitgespeeld, stond er een pastabuffet klaar. Wat is er beter dan eerst te sporten, dan gemasseerd te worden en dán te eten?

Het was een fantastisch evenement! De opbrengsten van de fietsen én de kinderspelen zijn geheel ten goede gekomen van de goede doelen. Stichting KiKa (Kinderkanker) én Stichting Dupla waren hiervan de gelukkige.

Wat was het een mooie dag! En wat een mooie opbrengst voor Stichting Dupla! Dank je wel Sportschool De Geus!