Rabosponsortocht

De start was bij de Niedorphal met goed weer, op een klein buitje na in de ochtend. De route was anders dan vorige jaren, nu werden de dorpen Kolhorn en Aartswoud er ook bij betrokken. Alles verliep goed op de lekke band van Frans na. Dat gebeurde in de buurt van de woning van Arie en Alda van Dijk en daar stond zomaar een reservefiets, probleem opgelost! Er werd in 2 groepjes van 4 gefietst voor de Stichting Moniek en de stichting Dupla en inmiddels is er 2 x 200 euro op de rekeningen gestort. Dat is toch weer een welkome aanvulling van de geldmiddelen! Daarvoor gaat grote dank uit naar de echtparen Joop en Annie Groen – tevens de leiders van het gebeuren – Arie en Alda van Dijk, Piet en Joep Dekker allen uit ’t Veld en Frans en Gerie Hoogendijk uit Medemblik.

Het was de laatste Rabofietstocht. Volgend jaar gaan ze op een andere manier iets organiseren om de kas te spekken, maar wat dat wordt vermelde de email niet.

We wachten het af.

Nogmaals reuze bedankt dappere fietsers!