De Stichting Annette Sierhuis

In maart 2017 mocht stichting Dupla maar liefst een mooi bedrag van €2000,- ontvangen wat voor stalling van de pony’s van Dupla gebruikt gaat worden.

De Stichting Annette Sierhuis ondersteunt goede doelen ‘in de geest van Annette’. Het gaat daarbij vooral om kleinschalige hulpprojecten in de Zaanstreek en Noord-Holland op het gebied van de paardensport voor mensen met een beperking. De stichting richt zich daarnaast op hulpprojecten voor kinderen met autisme en activiteiten op het gebied van natuur en milieu, eveneens in de geest van Annette.

Zie ook: judithkoelemeijer
Het is al voor de tweede maal dat Dupla een mooie gift voor haar werk mag ontvangen van Stichting Annette Sierhuis