Luite bedankt!

Bedankt Luite de Vries voor het verzorgen van de planning bij stichting Dupla, 10 jaar lang heb je vele mails verstuurd en beantwoord, en alle telefoontjes die je moest plegen om de planning weer kloppend te krijgen en altijd weer schuiven met tijden en menners zodat de cliënten van Dupla op tijd hun ritjes konden rijden.

Al die jaren vergaderen over het reilen en zeilen bij Dupla.

Luite we hopen dat je onze nieuwe planners Rita en Annelies nog lang vanaf de zijlijn kan bijsturen en helpen bij hun vragen.

En dan bedanken we natuurlijk ook Joke die het altijd maar goed vond dat Luite hele dagen bezig was met maken van roosters en dat dan op de gekste tijden de telefoon beantwoord moest worden en dat zelfs telefoon mee mocht op vakantie!

4 oktober 2018 hebben we Luite en Joke hiervoor in het zonnetje gezet!

20181004_152746