Vrijwilligersuitje

Met ruim 58 vrijwilligers van Stichting Dupla kwamen we rond 15.00 uur aan bij De Vriendschap in ’t Veld. We hadden een aparte zaal gekregen en de tafels stonden al netjes ingedekt.

de-vriendschap-t-veld

We begonnen met koffie/thee en gesorteerd gebak, heerlijk!
Ondertussen werd er behoorlijk wat afgekletst. Het leek wel een kippenhok.

Ook hebben we nog 2 80-jarigen in de schijnwerpers gezet, Piet Dekker en Piet Poland en Cor Braas vanwege het feit dat hij na zijn zware operatie weer aanwezig is. Dat zijn toch leeftijden die we in het zonnetje moesten zetten. Ook Piet kreeg nog een bos bloemen omdat hij “vergeten” was door het bestuur. Ondanks dat Piet het in zijn rug had was hij er altijd… Ja, en dan vergeet je zo’n iemand.

dupla-uitje-2011-3

Na de koffie/thee gingen we met z’n allen Keezen. De spelregels werden uitgelegd en Brenda en Anneke liepen om beurten te helpen daar waar nodig was. De ene tafel kreeg met pijn en moeite 1 spelletje af en andere tafels konden er wel 3 spelen. Voordat we het wisten was het alweer tijd om te stoppen. Voor veel mensen was dit de eerste keer dat ze dit bordspel speelden, maar iedereen was enthousiast.

keez-bord

Om 6 uur kwam de kok vertellen dat warm/koud buffet klaar was. Na een korte uitleg wat er allemaal te eten was mochten we beginnen met ons diner. Voordat het dessert buffet kwam was er nog een prijsuitreiking. 7 koppels gingen er met prijzen vandoor.

Daarna nog een lekker toetje en als afsluiting kregen we nog een kopje thee/koffie. Zo rond 8 uur kon een ieder weer naar huis gaan.

Namens het bestuur van Dupla Hartelijk dank voor jullie inzet en jullie aanwezigheid!