Rabo Coöperatiefonds

Het Rabo Coöperatiefonds heeft in het kader van Covid-19 ons ook verblijd met een bedrag van € 2.000,-, zo kunnen we de extra kosten i.v.m. Corona en de gemiste inkomsten wat verzachten.
Wat is het toch mooi dat onze Rabo ons in financieel zware tijden niet in de kou laat staan.
RABO bedankt.

Dupla wordt al sinds de start van het project volledig ‘bemand’ door vrijwilligers, die zich voor meer dan 100% inzetten voor de deelnemers en de paarden.
Voor het verzorgen van onze paarden, (onderdak, voer, veearts) en het onderhouden van onze veewagen, huifbedden en manege is echter geld nodig.