Roy

Zaterdag 12 september kreeg stichting Dupla bezoek van dhr. en mw. Mantel, ze kwamen een hele volle spaarpot overhandigen, die gevuld was tijdens het afscheid van hun zoon Roy die in augustus is overleden na verval van zijn krachten. Hij is 27 jaar geworden.

Roy heeft heel lang gebruik gemaakt van ons huifbed eerst met ODC de Klink mee en daarna woonde hij op Leekerweide waar hij jaren lang heeft mogen huifbedpaardrijden. We hebben de spaarpot open gemaakt het viel niet mee maar met een blikopener hij ging open, en we telden maar liefst een bedrag van 460,80 euro!! We hebben de familie natuurlijk hartelijk bedankt voor dit lieve gebaar en hun in de toekomst veel sterkte gewenst om het verlies van Roy een plekje te geven.