Na het huifbedpaardrijden

Heerlijk snoezelen in de Alexandertuin

In de onze manege is een grote Snoezelkamer ingericht, de Alexandertuin genaamd. Meervoudig gehandicapte mensen kunnen na een ontspannen rit op het huifbed ook nog fijn relaxen in deze prachtige ruimte.

Snoezelen is een vorm van ontspanning voor zorgbehoevende mensen. In een prikkelarme kamer wordt er met zachte materialen, lichteffecten en muziek, een ontspannen sfeer gecreëerd waarin men heerlijk kan relaxen.

De Alexandertuin bij Dupla is in samenwerking met Barry Emons uitgerust met de nieuwste snufjes op het gebied van snoezelen. Zo is er een Muziek-Waterbed waarin de trillingen van de muziek zijn te voelen en een Sky-art aan het plafond waarbij licht effecten steeds wisselende beelden laten zien.
De Alexandertuin (snoezelkamer) kan ook apart van het huifbedpaardrijden worden afgehuurd.