De glimlach van de deelnemers van Stichting Dupla is helemaal gratis.
Het ‘in bedrijf’ houden van het prachtige werk van Stichting Dupla helaas niet.

Dupla wordt al sinds de start van het project in 1994 volledig ‘bemand’ door vrijwilligers, die zich voor meer dan 100% inzetten voor de deelnemers. Ook kent Dupla een aantal trouwe sponsors, die gratis of tegen minimale kosten bijvoorbeeld het drukwerk, de portokosten, het repareren van de huifbedden, het onderhouden van de veewagen en het verzorgen van de pony’s op zich nemen.

Dupla is dan ook heel erg blij en trots op haar fantastische vrijwilligers en sponsoren!
Zoals Johan Cruijff Dupla al eens liet weten: ‘Alleen kun je niets, je moet het samen doen.’