Wij willen Stichting Dupla graag helpen met een donatie:

Dupla wordt al sinds de start van het project in 1994 volledig ‘bemand’ door vrijwilligers, die zich voor meer dan 100% inzetten voor de deelnemers.

Dit doen we zonder subsidie en we vragen slechts een kleine bijdrage aan onze deelnemers zodat deze activiteit voor hen laagdrempelig is.
Zij moeten immers al kosten maken voor het taxi vervoer naar de manege.

Echter de verzorging én onderdak van onze pony’s en het onderhouden van onze spullen kost geld.

Voor deze kosten zijn wij als Stichting Dupla volledig afhankelijk van donaties en giften.

Met uw gift kunnen wij ons werk blijven doen, mensen met een beperking laten genieten van het huifbedpaardrijden.

* = verplicht veld